Πέμπτη, 24 Μαΐου 2012

ΟΧΙ στη Μνημονιακή Αξιολόγηση-ΝΑΙ σε μια Εσωτερική Ποιοτική Αξιολόγηση


                        ΟΧΙ ΣΤΗ ''ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ''
ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΜΙΣΘΟ, ΒΑΘΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ -ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΜΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!!!!


Η θέση μας για την Αξιολόγηση που προτείνεται από το Υπ. Παιδείας είναι ξεκάθαρη. 
Δεν δεχόμαστε καμία Αξιολόγηση που συνδέεται με το μισθό, το βαθμό των εκπαιδευτικών και την απόλυση. 
Είναι σαφές πως δεν τους ενδιαφέρει η Αναβάθμιση της Ποιότητας της Εκπαίδευσης, αλλά η στοχοποίηση μας, να περικόψουν κι άλλο τους μισθούς μας και να μειώσουν τον αριθμό των Εκπαιδευτικών. Είναι εμφανές πως πρόκειται για μια ‘Μνημονιακή Αξιολόγηση’. 
Να επισημάνουμε μάλιστα, πως αυτή τη στιγμή έχουν παγώσει οι βαθμολογικές εξελίξεις, καθώς περιμένουν το Προεδρικό Διάταγμα για την Αξιολόγηση. 
Αυτό είναι παράνομο και πρέπει η Ομοσπονδία να πιέσει για να γίνεται κανονικά η αλλαγή βαθμού και επομένως μισθού προς τους Εκπαιδευτικούς. Αν επιχειρηθεί να εφαρμοστεί μια τέτοια Αξιολόγηση πρέπει να αποτελέσει για τον κλάδο μας, την κόκκινη γραμμή! Οφείλουμε να αγωνιστούμε με κάθε τρόπο για την προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων μας και της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

ΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ:
ΠροΫποθέσεις: 
-η αύξηση και η ορθή αξιοποίηση των δαπανών για την Παιδεία 
- υλικοτεχνική υποδομή
-διορισμοί μόνιμου προσωπικού όλων των ειδικοτήτων
-ικανοποιητικός αριθμός σχολικών συμβούλων
-αριθμός μαθητών ανά τμήμα
Θα στοχεύει δηλαδή στην ανατροφοδότηση και αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας!

Οι φορείς που θα συμμετέχουν είναι: ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο υπεύθυνος σχολικός σύμβουλος που θα έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα

Γιατί τασσόμαστε υπέρ της Εσωτερικής Ποιοτικής Αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου:
-Θεωρούμε πως η Αυτοαξιολόγηση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας του σχολείου και είναι θεμιτό κάθε σχολική μονάδα να διερευνά τρόπους βελτίωσης της ίδιας της σχ. Μονάδας, να εντοπίζει τις ιδιαιτερότητές της και να στοχεύει στην αναβάθμιση της ποιότητας της Εκπαίδευσης.
-Με την  Αυτοαξιολόγηση πετυχαίνουμε να δοθεί έμφαση στον εντοπισμό προβλημάτων και στην ανατροφοδότηση, ενώ παράλληλα αποκλείουμε τη λογική της Ποσοτικής Αξιολόγησης που συγκρίνει, κατηγοριοποιεί σχολεία και ανθρώπινο δυναμικό.
-Επισημαίνουμε πως στον ευρωπαϊκό χώρο, τα τελευταία χρόνια, η συμμετοχική εσωτερική Αξιολόγηση κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στην εκπαίδευση.

ΑΥΤΟ ΨΗΦΙΣΕ Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ''Δ. ΘΕΟΤΟΚΟΠΟΥΛΟΣ''

Είναι φανερό πως κάποιοι συνάδελφοι, που ανήκουν στον πολιτικό χώρο του  ΄΄ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ'', ενοχλήθηκαν που δεν επικράτησε η δική τους άποψη, ωστόσο οφείλουν να σεβαστούν τη δημοκρατική πλειοψηφία και να σταματήσουν τη λασπολογία διαστρεβλώνοντας τη θέση που ψήφισε η βάση των συναδέλφων. Θα πρέπει να καταλάβουν ότι μ αυτές τις τακτικές της συκοφάντησης υποτιμούν τη νοημοσύνη και την αντιληπτική ικανότητα των συναδέλφων...


Μακράκης Γιώργος-Εκπαιδευτικός.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου