Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Μην τους αφήσουμε...να ισοπεδώνουν τις ζωές μας!!!

Μακράκης Γιώργος-Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Π.Ε.''Δομίνικος Θεοτοκόπουλος".

Τετάρτη 19 και Πέμπτη 20 Οκτωβρίου ΟΛΑ τα σχολεία πρέπει να μείνουν κλειστά!!!
Αύριο ΟΛΟΙ οι Εκπαιδετικοί και οι εργαζόμενοι πρέπει να βρεθούμε στο δρόμου του ΑΓΩΝΑ για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ της πιο βάρβαρης πολιτικής των τελευταίων δεκαετιών.
Δεν θα τους αφήσουμε να κλέβουν τις ζωές μας, να μας εμποδίζουν να ονειρευόμαστε και να μας καταδικάζουν στη φτώχεια....!!!!!
Σας καλώ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να αξιοποιήσουμε το θυμό και την οργή που έχουμε και τα συναισθήματα αυτά να τα μετατρέψουμε σε δημιουργική αγωνιστική αντίδραση για τη διατήρηση της ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ μας.
                                                  Hράκλειο, Εργατικό Κέντρο 10:00.
                                                                           
                                                                           
 

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Κάλεσμα στη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου "Δομίνικος Θρεοτοκόπουλος"

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

 Η αυριανή Γενική Συνέλευση του κλάδου μας αποτελεί αναμφισβήτητα την πιο κρίσιμη των τελευταίων ετών!
 Η πρωτόγνωρη κατάσταση που βιώνουν όλοι οι εργαζόμενοι, όλοι οι εκπαιδευτικοί από την λαίλαπα των φοροεισπρακτικών μέτρων, τις μειώσεις των μισθών που θα καταλήξουν να  τα ονομάζουμε επιδόματα, τις προκλητικές δηλώσεις πολλών κυβερνώντων στελεχών, την απουσία εναλλακτικής λύσης δεν μπορεί άλλο να συνεχιστεί. Πρέπει με ομοψυχία και σύμπνοια να συνδιαμορφώσουμε ένα πλαίσιο δράσης με πολιτική κατεύθυνση την μη ψήφιση του Πολυνομοσχεδίου που μας καταδικάζει στη φτώχεια και την ανατροπή των άδικων πολιτικών που φέρνουν την Ελλάδα δεκάδες χρόνια πίσω!
 Οφείλουμε, ως εκπαιδευτικοί, να παλέψουμε για τη Δημόσια Εκπαίδευση και το Δημόσιο Σχολείο που συρρικνώνονται συνεχώς!!!
 Οφείλουμε πάνω απ' όλα ως άνθρωποι να υψώσουμε ανάστημα και να αντισταθούμε στην επιχειρούμενη εξόντωσή μας!!!
 Αύριο λοιπόν δίνουμε όλοι το παρόν και αποφασίζουμε για την επόμενη μέρα....

ΤΕΤΑΡΤΗ 12-10-2011
ΚΙΝΗΜΑΤΟΘΕΑΤΡΟ:ΑΣΤΟΡΙΑ
ΩΡΑ:   8:30π.μ.                    

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

“Be the change you wish to see in the world” (-Μahatma Gandhi-)

Κληρονόμος Γιώργος-Οικονομολόγος


Νορβηγία, Ιούλιος 2011
«Στους 92 ανήλθαν οι νεκροί από το διπλό μακελειό στη Νορβηγία… Ο δράστης, ένας 32χρονος Νορβηγός, ομολόγησε την πράξη του, χαρακτηρίζοντάς την «αποτρόπαια» αλλά «απαραίτητη»…»
Αφρική, Οκτώβριος 2011
«Η ύφεση θα συμβάλει στον θάνατο, ετησίως έως και 700.000 παιδιών που ζουν στην Αφρική και βρίσκονται στο πρώτο έτος της ζωής τους», σημειώνει ο επικεφαλής οικονομολόγος της Παγκόσμιας Τράπεζας, Σανταγιανάν Ντεβαρατζάν σε συνέντευξή του που θα δημοσιευτεί στο σημερινό φύλο της γαλλικής εφημερίδας «Λε Μοντ».
Ελλάδα, Σεπτέβριος 2011
«Τραγωδία στην Κρήτη. Μετά από συμπλοκή φερόμενων οπαδών του Παναθηναϊκού και του ΟΦΗ, βρέθηκε νεκρός ένας 21χρονος.»
Ισπανία, Απρίλιος 2010
«Τη δέσμευση ότι η Ισπανία θα υιοθετήσει σκληρό πρόγραμμα λιτότητας προκειμένου να εξυγιάνει τα δημοσιονομικά της, «με οποιοδήποτε τίμημα» , ξεκαθαρίζει με συνέντευξη του στους Financial Times ο πρωθυπουργός της Ισπανίας, Χοσέ Λουίς Ροντρίγκεθ Θαπατέρο.

Για πολλούς ενδεχομένως, οι τέσσερις παραπάνω ειδήσεις δεν έχουν κανένα κοινό σημείο αναφοράς.
Για μένα όμως υπάρχει ένας κοινός παρονομαστής. Κι αυτός δεν είναι άλλος από την λέξη «άνθρωπος». Ένα προς ένα τα γεγονότα επηρεάζουν ανθρώπινες ζωές. Επειδή σε κάθε περίπτωση από τις παραπάνω «κάποιοι» αποφάσισαν για τις ζωές άλλων ανθρώπων.
Η «εκπολιτισμένη» ανθρωπότητα –στο σύνολο των ανεπτυγμένων αλλά και αναπτυσσόμενων χωρών- συνεχίζει να αγνοεί ακόμα και στα 2011 μ.Χ
την έννοια της αξίας της ανθρώπινης ζωής. Είναι εκείνο το σημείο που λέμε πως έχουμε «χάσει το νόημα». Η βαρβαρότητα της ανθρώπινης φύσης δεν εξαφανίζεται ποτέ, απλά εξελίσσεται.
Σας προτρέπω να κρατήσετε τα παραπάνω συμβάντα έχοντας πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού σας ότι το άρθρο πραγματεύεται κυρίως την οικονομική κρίση.
Ελπίζω δε, να κάνετε το ίδιο ταξίδι σκέψης και προβληματισμού, στο οποίο οδηγήθηκα και εγώ το τελευταίο διάστημα.

Γύρω στα μέσα του 16ου αι. εμφανίστηκε στην οικονομική θεωρία, το υπόδειγμα της «ουτοπίας της ελευθερίας», αποτελώντας ένα από τα δυο άκρα (το άλλο ήταν «η ουτοπία της τάξης») μεταξύ των οποίων ταλαντεύονταν όλες οι προσπάθειες για την κατασκευή ενός σοσιαλιστικού θεωρητικού συστήματος. Αξίζει κανείς να μελετήσει τις διάφορες εκδοχές αυτής της ιδανικής κοινωνίας, είτε στις Χώρες της Cockaigne* , όπου δεν υπάρχει καμία ανάγκη να δουλέψεις για να φας, ή στο «σοφό και τρελό κόσμο» του Doni, όπου η οικογένεια και τα χρήματα καταργούνται και δεν υπάρχει καμία κεντρική κυβέρνηση ή διαίρεση ανάμεσα στην πνευματική και χειρωνακτική εργασία, ή στο αββαείο της Theleme του Rabelais, όπου υπάρχει μονάχα ένας κανόνας, -κάνε ό,τι θέλεις- αλλά και στην πρώτη απόπειρα κατασκευής μιας τέτοιας ουτοπίας κατά τη διάρκεια της Ένδοξης Επανάστασης από τους Diggers* των Everald και Wistanley , η οποία προφανώς κατέρρευσε αμέσως.

Αυτό είναι το όνειρο της ατομικής απελευθέρωσης του οποίου η βάση ενδεχομένως να είναι καθαρά ηδονιστική, αλλά όπως προανέφερα υπήρξε απλά όνειρο.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, μια τέτοια κοινωνία είναι αδύνατο να υπάρξει. Δεν υπάρχουν μαγικές μηχανές για να ικανοποιούν τις ανάγκες και τις επιθυμίες μας. Όλα τα προϊόντα που καταναλώνουμε -πλην των ελεύθερων από τη φύση-, είναι αποτέλεσμα παραγωγικής διαδικασίας. Μια παραγωγική διαδικασία που τελικά μας οδηγεί στην ύπαρξη κατηγοριοποίησης των ανθρώπων σε κοινωνικές τάξεις.
Είναι όμως αυτό αρκετό για τις κοινωνικές αδικίες τις οποίες βιώνει η μεγαλύτερη μερίδα της ανθρωπότητας;
Προσωπικά θεωρώ πως όχι. Είναι η ανθρώπινη φύση και η έλλειψη σεβασμού στην ανθρώπινη ζωή εκείνη που τελικά οδηγεί το 1% των Αμερικανών να έχουν το 45 % του πλούτου της χώρας. Αλλά και η σύγκριση όχι μεταξύ των πολιτών μιας χώρας, αλλά διαφορετικών χωρών, για παράδειγμα της Ε.Ε. μας οδηγεί σε τεράστιες διαφορές.
Σύμφωνα με έρευνα της Eurostat η πιο πλούσια περιοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το Κεντρικό Λονδίνο (Inner London), είναι περισσότερο από 7 φορές πλουσιότερη από την πιο φτωχή, το Σεβεροζαπάντεν της Βουλγαρίας.
Ακόμα λοιπόν και αν δεχτεί κανείς ότι δεν είναι δυνατόν να είμαστε όλοι το ίδιο πλούσιοι, δε νιώθετε ότι έχει ξεπεραστεί το όριο εκείνο που χαρακτηρίζει την εν λόγω ανισοκατανομή ως ανήθικη;
Η αποτυχία όμως της επίτευξης κοινωνικής δικαιοσύνης δε σταματά εκεί.
Αν βάλουμε στην ανάλυση μας τον παράγοντα χρόνο και δώσουμε έτσι δυναμικό χαρακτήρα στην κατανομή των πόρων, θα συναντήσουμε την έννοια της διατηρησιμότητας ή αειφορίας. Δηλαδή λέγοντας το απλά, τη μεταχείριση των μελλοντικών γενεών.
Αρκεί λοιπόν να φανταστεί κανείς ότι οι μελλοντικές γενιές δεν μπορούν καν να αρθρώσουν τις επιθυμίες τους, ούτε φυσικά να διαπραγματευτούν με τις αντίστοιχες σημερινές. Ο φιλόσοφος John Rawls* εισάγει στο έργο του “A theory of Justice” το κριτήριο διατηρησιμότητας, το οποίο υποδηλώνει ότι τουλάχιστον οι μελλοντικές γενιές δεν πρέπει να αφεθούν σε χειρότερη θέση από τις σημερινές. Κατανομές που φτωχαίνουν τις μελλοντικές γενιές προκειμένου να πλουτίσουν οι τωρινές, είναι σύμφωνα με το κριτήριο, κατάφωρα άδικες.
Από όποια σκοπιά λοιπόν κι αν το δει κανείς, η αποτυχία της ανθρωπότητας να διασφαλίσει ένα «minimum διαβίωσης» και αποτελεσματικής κατανομής των πόρων είτε αυτό αφορά το παρόν, είτε σε σχέση με το μέλλον, είναι πέρα για πέρα ολοκληρωτική αλλά και δεδομένη.
Αντίστοιχα, τα ελλείμματα και τα χρέη των εθνικών κυβερνήσεων, δεν προέρχονται απαραίτητα από τους ίδιους ανθρώπους (δεν ωφελήθηκαν όλοι το ίδιο) αλλά κυρίως έχουν αφετηρία γηραιότερες γενιές ή ακόμα και γενιές που δε ζουν πια.
Θεωρώ παράλληλα ακατανόητη την εμμονή (έτσι μόνο μπορώ να τη χαρακτηρίσω) των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων για την βελτιστοποίηση των μεγεθών, του ελλείμματος και του χρέους, να επιδιώκουν μονάχα την μείωση των δαπανών ή την αύξηση των εσόδων και καθόλου την μεγέθυνση του πλούτου των χωρών, αυτό δηλαδή που απλά ονομάζουμε, ανάπτυξη.
Με αυτόν τον τρόπο -και όπως και ένα παιδί δημοτικού θα καταλάβαινε-, όταν ο παρονομαστής συνεχώς βαίνει μειούμενος για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος (μείωση ποσού) θα πρέπει να μειώσεις ακόμα περισσότερο τον αριθμητή και αυτό κάνει την προσπάθεια σου ακόμα δυσκολότερη* .
Παράλληλα, η επιλογή αυτή οδηγεί σε μεγάλες θυσίες απλών πολιτών, μέσω της αύξηση της ανεργίας και της πτώσης της αγοραστικής τους δύναμης, στερώντας τους έτσι το δικαίωμα για μια ζωή με αξιοπρέπεια.
Είναι λοιπόν τότε που νιώθεις, πως κάποιοι αποφασίζουν για σένα, χωρίς εσένα, και αξιολογούν την ζωή σου πολύ φθηνά.
Ενώ όλοι οι άνθρωποι σε αυτή τη γη, έχουμε το ίδιο δικαίωμα για ζωή.
Κι εσύ… κι εκείνοι… έχετε κοινή αφετηρία και κοινό τέλος σε ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή!
Αν λοιπόν δεν αντιληφθούμε άμεσα, το πεπερασμένο του χρόνου μας, θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε στο δρόμο της βαρβαρότητας. Είτε αυτός μας οδηγεί σε ανισοκατανομή πλούτου, είτε σε πράξεις βίας προς το συνάνθρωπο μας.
Έτσι κι αλλιώς είναι δυο όψεις του ίδιου νομίσματος.
Ας γίνουμε όλοι η αλλαγή που θα θέλαμε να δούμε στον κόσμο…
Με πρώτο μέλημα μας το σεβασμό στη ζωή του διπλανού μας.


*Μυθική χώρα πολυτελούς διαβίωσης χωρίς εργασία (Χώρα του γλυκού κέικ)
* Οι Diggers ήταν αγροτικοί κομμουνιστές.
*John Rawls Bordley (1921 - 2002) ήταν ένας Αμερικανός φιλόσοφος και μια ηγετική φυσιογνωμία στην ηθική και πολιτική φιλοσοφία
*Η Ελλάδα μείωσε 7-8% το έλλειμμα της, τη στιγμή που γνώριζε ύφεση της τάξης του 5,5%!!!

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Φόροι-Χαράτσια:Ψήφισμα του Συλλόγου Π.Ε. ''Δομίνικος Θεοτοκόπουλος"!!!

Το Δ.Σ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ηρακλείου «Δομίνικος Θεοτοκόπουλος» καταδικάζει κάθε χαράτσι που επιβάλει η κυβέρνηση και το ΔΝΤ που ξεζουμίζουν τον κάθε εργαζόμενο και του στερούν τη δυνατότητα για μια αξιοπρεπή ζωή.
Ο Σύλλογος μας καταγγέλλει τη φοροεισπρακτική λογική της κυβέρνησης και ΔΝΤ , την νέα οριζόντια αφέμαξη των εισοδημάτων με τη θέσπιση του αφορολογήτου των 5000€, τη νέα μείωση κατά 20% για τις κύριες συντάξεις άνω των 1200€, καθώς και την οριζόντια περικοπή των συντάξεων άνω των 1000€ (κατά 40% σε δικαιούχους κάτω των 55 ετών). Οι δραματικές αυτές περικοπές των εισοδημάτων, τα νέα φορολογικά χαράτσια, η αύξηση της ανεργίας, οι μαζικές απολύσεις χιλιάδων εργαζομένων στο Δημόσιο, μέσω της εφεδρείας, το νέο μισθολόγιο-φτωχολόγιο, η διάλυση της κύριας σύνταξης και των επικουρικών ταμείων, η ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, αποτελούν αντεργατικά μέτρα που μας οδηγούν στη φτώχια και την εξαθλίωση.
Απαιτούμε μια πολιτική διαγραφής του μεγαλύτερου μέρους του ληστρικού χρέους της χώρας, τη φορολόγηση του μεγάλου πλούτου, την ενίσχυση των δημοσίων επιχειρήσεων και υπηρεσιών, την ενίσχυση των εισοδημάτων μας και ένα δίκαιο φορολογικό σύστημα.
Καλούμε μαζικά τη Γενική Συνέλευση, με ενότητα και αποφασιστικότητα να καταγγείλει αυτή την πολιτική που καταστρέφει τη ζωή μας, τα δήμόσια και κοινωνικά αγαθά, το μέλλον των παιδιών μας, την ίδια τη χώρα και να οργανώσει όσο καλύτερα μπορεί τον αγώνα προς όφελος των εργαζομένων.

Μαθητικές Κινητοποιήσεις:Ψήφισμα του Συλλόγου Π.Ε. ''Δομίνικος Θεοτοκόπουλος''

Το Δ.Σ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ηρακλείου «Δομίνικος Θεοτοκόπουλος» στηρίζει τους ΑΓΩΝΕΣ των ΜΑΘΗΤΩΝ που αγωνίζονται για το αυτονόητο δικαίωμα στη μόρφωση, για μια καλύτερη και ουσιαστική ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. (Έγκαιρη διανομή διδακτικών βιβλίων, επάρκεια εκπαιδευτικού προσωπικού, υλικοτεχνική υποδομή, προοπτική για επαγγελματική αποκατάσταση κ.α.)
Καταδικάζει κάθε μορφή βίας από όπου κι αν προέρχεται, καταγγέλλει οποιονδήποτε θεσμικό ή εξωθεσμικό παράγοντα που προσπαθεί να παρεμποδίσει τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις των μαθητών και να καταστείλει κάθε μορφή αγώνα για ένα καλύτερο αύριο.

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Θέμα 1ο : Σε διάλυση το Υπουργείο Παιδείας Θέμα 2ο : Η κατάσταση στο Ηράκλειο και τα σχολεία Αναμορφωμένου προγράμματος σπουδών

ΠΈΜΠΤΗ, 29 ΣΕΠΤΕΜΒΡΊΟΥ 2011
Θέμα 1ο : Σε διάλυση το Υπουργείο Παιδείας Θέμα 2ο : Η κατάσταση στο Ηράκλειο και τα σχολεία Αναμορφωμένου προγράμματος σπουδών
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2011
ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΛΑΜΠΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΉΣ ΑΙΡΕΤΌΣ
ΠΥΣΠΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΤΗΛ:6972495042
Email: ofiii@yahoo.gr



Θέμα 1ο : Σε διάλυση το Υπουργείο Παιδείας

Βρισκόμαστε ήδη στην τρίτη εβδομάδα της σχολικής χρονιάς, μιας χρονιάς, η οποία χαρακτηρίζεται η χειρότερη των τελευταίων 60 χρόνων! Για πρώτη φορά δεν υπάρχουν βιβλία στα σχολεία, η ψυχολογία των εκπαιδευτικών, όπως και των γονιών, βρίσκεται σε πολύ χαμηλό επίπεδο, λόγω της οικονομικής αφαίμαξης και του γενικότερου κοινωνικοπολιτικού κλίματος.
Στα παραπάνω προστίθεται με τρόπο κωμικοτραγικό η προχειρότητα, η ανευθυνότητα και τελικά η διοικητική διάλυση του Υπουργείου Παιδείας. Στα πολλά γεγονότα του τελευταίου χρόνου έρχεται να προστεθεί η τελευταία ενέργεια του Υπουργείου Παιδείας, όπου ανακοίνωσε το βράδυ τους αναπληρωτές δασκάλους που προσλαμβάνονται στην παράλληλη στήριξη και την επόμενη μέρα, λόγω λαθών ξαναέβγαλε τους πίνακες διορθωμένους!!! Είναι τραγικό να παίζουν κάποιοι ανεγκέφαλοι με την ψυχολογία και τα χρήματα των συναδέλφων μας! Κάποιοι είχαν πάει ήδη στους νομούς πρόσληψής τους όταν διορθώθηκαν οι πίνακες. Πρέπει το συνδικάτο να απαιτήσει την αποζημίωση των συναδέλφων μας! Επίσης, απαιτούμε την παραίτηση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου, καθώς το φετινό μπάχαλο είναι αποκλειστικά δική τους ευθύνη.




Θέμα 2ο : Η κατάσταση στο Ηράκλειο και τα σχολεία Αναμορφωμένου προγράμματος σπουδών

Η κατάσταση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στο Ηράκλειο μπορεί να χαρακτηριστεί ως κωμικοτραγική! Τα κενά σε όλες τις ειδικότητες έχουν εκτιναχτεί σε αστρονομικά επίπεδα. Πολλά σχολεία δε λειτουργούν, και πολλά άλλα υπολειτουργούν. Χαρακτηριστικό της περιφρόνησης που δείχνει το Υπουργείο Παιδείας στο Ηράκλειο ή της έλλειψης ουσιαστικής πίεσης προς το Υπουργείο είναι το γεγονός ότι το Ηράκλειο είναι ο μόνος νομός της Κρήτης με τόσο μεγάλες ελλείψεις
Στα παραπάνω έρχεται να προστεθεί η πολιτική που επιχειρείται να ασκηθεί σε επίπεδο τοπικό και μόνο, στα σχολεία με << ενιαία αναμορφωμένα προγράμματα>>. Συγκεκριμένα προτείνεται κατά τρόπο παράνομο και αντιπαιδαγωγικό το ολοήμερο να μοιράζεται εκ περιτροπής στους συναδέλφους που έχουν πλεονάζουσες ώρες. Με αυτόν τον τρόπο δεν υπάρχει υπεύθυνος ολοημέρου, πράγμα που είναι παράνομο και ανεπίτρεπτο!! Ο έτερος τρόπος που προτείνεται είναι η συνταγή- ντροπή του << μισού>> δασκάλου!! Η εκπαίδευση στο Ηράκλειο δεν πρέπει να δεχτεί μεθοδεύσεις μπακαλίστικου τύπου, ενώ στους άλλους νομούς όλα κυλούν φυσιολογικότατα.
Η λύση είναι οι πλεονάζουσες ώρες να διατίθενται για ενισχυτική διδασκαλία, η οποία είναι πολύ σημαντική υπόθεση για τα παιδιά που έχουν δυσκολίες, κι ας επιχειρείται να παρουσιαστεί από κάποιους ιθύνοντες, ως η ώρα του τεμπέλη! Αυτά τα παιδιά έχουν ανάγκες και πρέπει να τους δώσουμε τη βοήθεια που έχουν πραγματικά ανάγκη! Για το θέμα οφείλουν οι σχολικοί σύμβουλοι να πάρουν άμεσα θέση, καθώς εκείνοι είναι οι αρμόδιοι για το πρόγραμμα του κάθε σχολείου! Το θέμα είναι πρωτίστως, παιδαγωγικό και όχι διοικητικό.
Αντί λοιπόν οι διοικούντες να χάνουν το χρόνο τους μοιράζοντας τις ώρες, σκοτώνοντας παράλληλα και την ουσία της εκπαίδευσης, καθώς ο δάσκαλος για να αποδώσει πρέπει να είναι ψυχή τε και σώματι στο χώρο εργασίας του, ας ασχοληθούν με την ουσία των προβλημάτων.Η άσκηση πίεσης προς την κατεύθυνση που πρέπει, είναι ο μόνος δρόμος,ζητώντας να καλυφθούν όλα τα κενά του Ηρακλείου. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά προχειρότητες και χάσιμο χρόνου σε βάρος της εκπαίδευσης!!

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

''Κάθε αρχή και δύσκολη...και φέτος δυσκολότερη για το Δημόσιο Σχολείο!''

*Μακράκης Γιώργος-Εκπαιδευτικός,

Το ξεκίνημα κάθε σχολικής χρονιάς ο εκπαιδευτικός οφείλει να το αντιμετωπίζει με αισιοδοξία και ενθουσιασμό. Ανεξάρτητα από τα προβλήματα που υπάρχουν στο Δημόσιο Σχολείο και στα εργασιακά ζητήματα πρέπει ως δημόσιοι λειτουργοί και παιδαγωγοί να αντιμετωπίσουμε και τη φετινή χρονιά με ψηλά το κεφάλι.
Η φετινή σχολική χρονιά, που κατά γενική ομολογία, θα είναι η δυσκολότερη μεταπολεμικά, ξεκινάει με πολλά προβλήματα που έχουν επισημανθεί από εκπαιδευτικούς και Συνδικάτα. Συγκεκριμένα:
Στα περισσότερα σχολεία της χώρας δεν έχουν φτάσει τα σχολικά εγχειρίδια, αντί αυτού ετοιμάζονται φωτοτυπίες και dvd.
Πραγματοποιήθηκαν ελάχιστοι διορισμοί με αποτέλεσμα να υπάρχουν εκατοντάδες εκπαιδευτικά κενά σε όλη τη χώρα.
Τα ολοήμερα της υπαίθρου φέτος δεν θα λειτουργήσουν, καθώς η πολιτεία προφανώς θεωρεί εκείνα τα παιδιά δεύτερης κατηγορίας.
Οι σχολικές μονάδες δεν έχουν χρήματα ούτε για τα απαραίτητα.
Ο μισθός του εκπαιδευτικού μειώνεται συνεχώς σε σημείο που να μη μπορεί να ζήσει με αξιοπρέπεια.
Αυτά είναι μερικά από τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζει το Δημόσιο Σχολείο και ο Εκπαιδευτικός στην έναρξη της σχολικής χρονιάς. Εκπαιδευτικοί και Συνδικάτα οφείλουμε να παλέψουμε προτού ισοπεδωθεί τελείως η Δημόσια Εκπαίδευση, προτού χαθούν και άλλα εργασιακά δικαιώματα. Αναγκαία επιταγή, στη σημερινή δύσκολη κατάσταση, είναι η ενότητα και η αγωνιστικότητα του κλάδου μέσα σ' ένα πλαίσιο κινητοποιήσεων που πρέπει να συνδιαμορφωθεί από όλους.
Εύχομαι, λοιπόν, καλή σχολική και αγωνιστική χρονιά σε όλους τους μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς.